Diensten
Informatie
Contact
© 2024 Businesskans | Algemene voorwaarden | Privacy policy | Disclaimer
Instapklare kantoorruimte in het centrum van Waddinxveen!
In dit centraal gelegen bedrijfsverzamelgebouw aan de Dorpstraat 120 te Waddinxveen, bieden wij circa 124 m² representatieve kantoorruimte aan. Middels de verzorgde gezamenlijke entree, bereikt u middels een afgesloten separate trapopgang de eerste verdiepingsvloer. Op deze verdieping zijn twee kantoorkamers beschikbaar met een open ruimte, welke eveneens in te delen is als kantoorruimte. Daarnaast is er een gezamenlijke hal met twee toiletruimten aanwezig, welke gedeeld worden met 1 andere huurder.
In dit bedrijfsverzamelgebouw is onder andere een woonwinkel, juwelier en therapeut gevestigd. De ruimte biedt uitsluitend de mogelijkheid voor een kantoorruimte/ praktijkruimte.
Het is tevens mogelijk om op de begane grond ca. 300 m² bedrijfs-/ opslagruimte te betrekken bij de kantoorruimte. Deze ruimte is eveneens bereikbaar middels de gezamenlijke entree op de begane grond.
Op het voorgelegen buitenterrein is voldoende parkeergelegenheid beschikbaar, daarnaast is er in de omliggende woonwijk in voldoende mate openbare parkeergelegenheid aanwezig.
Indeling begane grond:
Gezamenlijke hal/ entree met (afgesloten) trapopgang naar de eerste verdieping.
Indeling verdiepingsvloer:
Hal met twee toiletruimten, berging, een ruime kantoorruimte met voldoende lichtinval, 2 separate kantoorruimten en een pantry.
Afmetingen:
Oppervlakte: ca. 124 m².
Raadpleeg de plattegronden voor meer informatie.
Bestemming:
Het object is gelegen in het vigerende bestemmingsplan "Bebouwde Kom 2015" en heeft de enkelbestemming "Bedrijf (art. 4)". Om te beoordelen of uw bedrijfsactiviteiten passen binnen het bestemmingsplan, raden wij u aan om de website www.ruimtelijkeplannen.nl te raadplegen of contact op te nemen met de Gemeente Waddinxveen.
Huurvoorwaarden:
• Huurprijs: € 895,- per maand exclusief BTW (eventueel de mogelijkheid om aanvullend 300 m² bedrijfsruimte te huren);
• Servicekosten en nutsvoorzieningen: voorschot van € 175,- per maand exclusief BTW;
• Huurtermijn: In overleg;
• Huurbetaling: bij vooruitbetaling te voldoen in maandelijkse huurtermijnen;
• Huurprijsherziening: jaarlijks conform CBS prijsindex;
• Zekerheidsstelling: waarborgsom ter grootte van twee maanden bruto huurverplichting te voldoen bij verhuurder;
• Reclame uitingen e.d.: ten aanzien van reclame-uitingen aan het pand uitsluitend in overleg en na schriftelijke goedkeuring;
• Voorbehoud: elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van de verhuurder. Een huurderscheck kan onderdeel zijn van de uiteindelijke gunning;
• Huurovereenkomst conform model: huurovereenkomst kantoorruimte.
Oplevering in overleg.
Aansprakelijkheid/ disclaimer:
De informatie in deze verhuurbrochure is door ons makelaarskantoor, met input van de verhuurder en leveranciers met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor de onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten, oppervlakten, tekeningen en impressies zijn puur indicatief.